- Wan Nurul Aini Binti Wan Nor Yuhaidi (Malaysia)
- Keberkesanan model inkuiri-penemuan terbuka pelbagai aras bagi konsep tindak balas kimia
- Suziana Binti Yusoff (Malaysia)
- Pengetahuan dan sikap pelajar terhadap masyarakat rendah karbon dalam kurikulum sains sekolah menengah
- Salina Binti Abdullah Sangguro (Malaysia)
- Visualisasi bagi membantu penguasaan aras mikroskopik
- Siti Fairuz Binti Mohd Dalim (Malaysia)
- Inkuiri terbuka saintifik dalam memperkasakan kursus amali di Universiti Teknologi Malaysia
- Rafidatul Binti Suib (Malaysia)
- Keberkesanan pembelajaran menggunakan modul berasaskan model pembangunan pemikiran saintifik bagi mata pelajaran kimia tingkatan 4
- Noorshaqila Binti Abd Karim (Malaysia)
- Pembelajaran koperatif bagi tajuk jirim dalam mata pelajaran kimia
- Mariana Binti Mahmood (Malaysia)
- Menggalakkan kemahiran berfikir aras tinggi pelajar kimia melalui persekitaran pembelajaran maya
- Ruhaida Binti Ab Rahim (Malaysia)
- Amalan penerapankemahiran insaniah berdasarkan inkuiri terbuka dalam kursus amali di UTM
- Shazwani Binti Abu Bakar (Malaysia)
- Kajian tindakan untuk membangunkan ciri – ciri kreativiti pelajar melalui aktiviti amali inkuiri
- Murni Binti Ishak (Malaysia)
- Pembelajaran kimia menggunakan persekitaran maya
- Vinogharri Muniandy (Malaysia)
- Strategi pengutaraan masalah bagi meningkatkan kemahiran berfikir aras tinggi dalam mata pelajaran kimia
- Faridah Binti Md Akhir (Malaysia)
- Modul pengajaran berasaskan model pendidikan menurut islam dalam mata pelajaran sains
- Norhaqikah Binti Mohamad Khalil (Malaysia)
- Penjanaan anologi kendidi oleh pelajar bagi memahami konsep ikatan kimia
- Omelia Binti Ormawi (Malaysia)
- Pembelaharan berasaskan sekolah terhadap minat dan kemahiran berfikir pelajar
- Fauziah (Indonesia)
- Modul inkuiri terbuka bagi persamaan kimia
- Zainab Binti Jelani (Malaysia)
- Modul pengajaran bersepadu tingkatan dua di sekolah menengah
- Kalairani A/P Ravinthiran (Malaysia)
- Pembangunan dan keberkesanan modul pengajaran konstuktivism-koperatif bagi konsep jisim
- Vicki Artika (Indonesia)
- Ruang pembelajar bagi menyokong perlaksanaan akademia baru di UTM
- Rahayu Ezrainie Binti Shuhimi (Malaysia)
- Inkuiri – visual dalam pembelajaran amali kimia
- Nurulasyiqqin Binti Ahmad Shah (Malaysia)
- Teknik penceritaan bagi meningkatkan kreativiti pelajar
- Lavaniya A/P Chelvan (Malaysia)
- Development of scientific literacy competencies in chemistry education among students hrough problem based learning
- Rohaida Binti Ikramullah (Malaysia)
- Kerangka alternatif konspe asid dan bes dalam kalangan pelajar tingkatan empat
- Pua Yoke Ching (Malaysia)
- Tahap kefahaman perlaksanaan dan cabaran yang dihadapi oleh guru kimia dalam pendidikan STEM bersepadu