|
|
|
|
1
|
2
-
Perbincangan PPMU Customer Survey Index (CSI)
Perbincangan PPMU Customer Survey Index (CSI)
02-05-25 3:00 PM - 4:30 PM
Jemputan : Perbincangan PPMU Customer Survey Index (CSI)
Assalamualaikum
Dijemput Tuan/Puan untuk menghadiri perbincangan PPMU Customer Survey Index (CSI) seperti pada ketetapan berikut:
Tarikh : 2 Mei 2025 (Jumaat)
Masa : 3.00 ptg - 4.30 ptg
Tempat : Bilik Perbincangan, Aras 2 PPMU
Semua dijemput hadir. Terima kasih.
See more details
•
|
3
|
4
|
5
-
TP@PPMU: Sesi Bimbingan Pengurusan Sistem & Data - Sistem Phone UIRL INFO, Sistem Kaunter, Elogcard
TP@PPMU: Sesi Bimbingan Pengurusan Sistem & Data - Sistem Phone UIRL INFO, Sistem Kaunter, Elogcard
05-05-25 9:00 AM - 12:30 PM
Assalamualaikum, sukacita dimaklumkan bahawa TF Data Management PPMU akan menganjurkan program perkongsian ilmu seperti butiran berikut:
Nama Program : KTP@PPMU: Sesi Bimbingan Pengurusan Sistem & Data - Sistem Phone UIRL INFO, Sistem Kaunter, Elogcard
Tarikh : 5 Mei 2025 9.00 pagi hingga 12.30 tgh hari
6 Mei 2024 2.30 petang hingga 5.00 petang
Tempat : Bilik Perbincangan Aras 2 , Blok T03
Bilangan Peserta: 7 orang (termasuk penceramah)
1. En Iskandar bin Mohamed
2. Pn Arina Syairah Binti Maslani
3. En Mohd Azhari Bin Kamarudin
4. En Mohd Fauzi Bin Jonaidek
5. En Mohd Haziq Bin Mahmad Toha
6. En Ashraf Bin Zulkarnain
7. Cik Diyana Sakinah Binti Mohamed Soder
Mohon kerjasama semua untuk hadir.
c.c En. Azim dan En. Helmi, mohon tempahan ruang bilik Seminar Aras 4, T03 beserta kelengkapan sistem PA pada tarikh dan masa yang telah diberikan. Terima kasih.
See more details
•
|
6
-
[UTMLab] User Acceptance Test (UAT) Modul Safety Pass
[UTMLab] User Acceptance Test (UAT) Modul Safety Pass
06-05-25 9:00 AM - 1:00 PM
Bilik Seminar 1 & 2, Aras 4, Blok T03
Assalamualaikum wrbt.
Pengurus Makmal Pegawai HSEA Penyelaras Safety Pass Wakil Staf Makmal
Y.Brs. Prof.,/Dr./Sdr.,
[UTMLab] User Acceptance Test (UAT) Modul Safety Pass
Adalah dimaklumkan bahawa sesi User Acceptance Test (UAT) sistem UTMLab modul Safety Pass akan diadakan seperti butiran berikut:
Tarikh: 6 Mei 2025 (Selasa) Masa: Bermula 9:00 pagi Tempat: Bilik Seminar 1 & 2, Aras 4, Blok T03
Y.Brs. Prof.,/Dr./Sdr diminta untuk membawa komputer riba/laptop sendiri bagi tujuan UAT ini.
Kehadiran Y.Brs. Prof.,/Dr./Sdr ke sesi UAT ini amatlah dialu-alukan. Perhatian dan kerjasama yang diberikan amatlah dihargai. Sekian, terima kasih.
[UTMLab] User Acceptance Test (UAT) Modul Safety Pass.pptx
p/s 1:Test Script akan diberikan kemudian.
p/s 2: En. Azim & En.Helmi, mohon bantuan untuk persiapan bilik dan penempahan makanan. Terima kasih.
See more details
-
Sesi 2 : LANJUTAN PERBINCANGAN PERINCIAN NEED STATEMENT (PERANCANGAN PEMBINAAN STOR BUANGAN TERJADUAL UTM) SESI 2/ 2025
Sesi 2 : LANJUTAN PERBINCANGAN PERINCIAN NEED STATEMENT (PERANCANGAN PEMBINAAN STOR BUANGAN TERJADUAL UTM) SESI 2/ 2025
06-05-25 10:30 AM - 4:30 PM
Assalamualaikum wbt / Selamat Sejahtera
YBrs. Prof./ Dr./ Saudara,
LANJUTAN PERBINCANGAN PERINCIAN NEED STATEMENT (PERANCANGAN PEMBINAAN STOR BUANGAN TERJADUAL UTM) SESI 2/ 2025
Dengan hormatnya merujuk kepada perkara di atas.
2. Sukacita dimaklumkan bahawa satu perbincangan diantara pihak Chemical Management Unit (CMU) dan Pejabat Persekitaran, Keselamatan & Kesihatan Pekerjaan (OSHE) berkenaan perkara diatas akan diadakan seperti butiran berikut:
Tarikh : 6 Mei 2025 (Selasa) Masa : 10.30 pagi -4.30 tengahari Lokasi : Bilik Seminar 1, aras 4 Ruang Perbincangan CMU aras 1 Tetatif : 10.30 pg : Perbincangan di mulakan 10.45 pg : perbincangan need statement mengikut fasa i) keperluan undang-undang (OSHE) ii) Perincian setiap perundangan dan senarai semak yang telah di draf (CMU & OSHE) 12.30 ptg: Rehat tengahari 2.30 ptg : iii) Sambungan perkara ii (CMU & OSHE) iv) Cadangan layout (CMU) 4.00 ptg : v) Susun atur keseluruhan need statement (CMU & OSHE) 4.30 ptg : Bersurai
3. Sehubungan dengan itu, YBrs. Prof. / Dr. / Saudara dijemput hadir menyertai perbincangan ini secara fizikal. Mohon kerjasama YBrs. Prof. / Dr. / Saudara untuk memberi maklum balas kehadiran mesyuarat menerusi Google Calendar (GC). Untuk makluman, perbincangan adalah kesinambungan dari perbincangan fasa 1 pada 14 April 2025 yang lepas.
4. Kerjasama yang diberikan didahului dengan terima kasih.
Sekian. CMU
Nota : Mohon pihak PSM ambil maklum penggunaan bilik seminar 1 serta urusan tempahan makanan tengahari 10 pack untuk perkara di atas.
See more details
• •
|
7
|
8
|
9
-
KTP@PPMU: Sesi Bimbingan Pengurusan Sistem & Data - Sistem Phone UIRL INFO, Sistem Kaunter, Elogcard
KTP@PPMU: Sesi Bimbingan Pengurusan Sistem & Data - Sistem Phone UIRL INFO, Sistem Kaunter, Elogcard
09-05-25 3:00 PM - 5:30 PM
Assalamualaikum, sukacita dimaklumkan bahawa TF Data Management PPMU akan menganjurkan program perkongsian ilmu seperti butiran berikut:
Nama Program : KTP@PPMU: Sesi Bimbingan Pengurusan Sistem & Data - Sistem Phone UIRL INFO, Sistem Kaunter, Elogcard
Tarikh : 5 & 9 Mei 2025 (Isnin & Jumaat)
Masa : 5 Mei 2025 9.00 pagi hingga 12.30 tgh hari
9 Mei 2024 3.00 petang hingga 5.00 petang
Tempat : Bilik Perbincangan Aras 2, Blok T03
Bilangan Peserta: 7 orang (termasuk penceramah)
1. En Iskandar bin Mohamed
2. Pn Arina Syairah Binti Maslani
3. En Mohd Azhari Bin Kamarudin
4. En Mohd Fauzi Bin Jonaidek
5. En Mohd Haziq Bin Mahmad Toha
6. En Ashraf Bin Zulkarnain
7. Cik Diyana Sakinah Binti Mohamed Soder
Mohon kerjasama semua untuk hadir.
c.c En. Azim dan En. Helmi, mohon tempahan ruang bilik seminar Aras 4, T03 beserta kelengkapan sistem PA pada tarikh dan masa yang telah diberikan. Terima kasih.
See more details
•
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
-
Mesyuarat Persediaan dan Penyelarasan untuk Program WUACD International Community Outreach Program : Kamikatsu Experience, (A Road To Zero- Waste Future) padi Kamikatsu, Japan
Mesyuarat Persediaan dan Penyelarasan untuk Program WUACD International Community Outreach Program : Kamikatsu Experience, (A Road To Zero- Waste Future) padi Kamikatsu, Japan
15-05-25 9:00 AM - 5:00 PM
Bilik Mesyuarat PPMU, Bangunan T03, UTM Johor Bahru
Assalamualaikum dan salam sejahtera.
YBrs. Dr / saudara,
Sukacitanya dimaklumkan bahawa YBrs. Dr / saudara adalah dijemput untuk menghadiri sesi Mesyuarat Persediaan dan Penyelarasan untuk Program WUACD International Community Outreach Program : Kamikatsu Experience, (A Road To Zero- Waste Future) padi Kamikatsu, Japan seperti ketetapan berikut:
Tarikh: 15 Mei 2025 (Khamis) Masa: 9.00 pagi - 5.00 petang Lokasi: Bilik Mesyuarat PPMU, Bangunan T03, UTM Johor Bahru
Kehadiran secara fizikal adalah diwajibkan untuk sesi ini.
Terima kasih.
See more details
-
JEMPUTAN MESYUARAT JAWATANKUASA BADAN KEBAJIKAN PPMU SESI 2024/2025 - SIRI 5
JEMPUTAN MESYUARAT JAWATANKUASA BADAN KEBAJIKAN PPMU SESI 2024/2025 - SIRI 5
15-05-25 11:00 AM - 12:30 PM
Bilik Seminar 1
Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera,
YBhg. Prof./Dr./Tuan/Puan/Saudara,
2.0 Sukacita dimaklumkan bahawa Badan Kebajikan PPMU sesi 2024/2025 akan mengadakan Mesyuarat Jawatankuasa untuk Siri ke-5. Butiran program adalah seperti berikut:
Tarikh : 15 Mei 2025 (Khamis)
Masa : 11.00 Pagi - 12.30 Tengah hari
Tempat : Bilik Seminar 1
Agenda :
a) Perbincangan perancangan dan pelaksanaan aktiviti Badan Kebajikan bagi Sukuan Kedua 2025. (Dibentangkan oleh setiap Jawatankuasa Biro)
b) Lain-lain Isu/Perkara.
3.0 Kesudian Saudara meluangkan masa untuk turut serta dalam mesyuarat ini amatlah dihargai dan didahului ucapan terima kasih.
Sekian, terima kasih.
Yang menjalankan tugas,
Setiausaha
Badan Kebajikan PPMU 2024/2025
(p/s) En. Mohd Azim /En. Naif Helmi, mohon bantuan untuk menempah Bilik Mesyuarat Utama dan laptop pada hari dan masa yang diberikan.
See more details
• •
|
16
-
AUDIT AKKP 2024- PUSAT PENGURUSAN MAKMAL UNIVERSITI (PPMU)
AUDIT AKKP 2024- PUSAT PENGURUSAN MAKMAL UNIVERSITI (PPMU)
16-05-25 8:30 AM - 12:30 PM
Assalamualaikum wbt dan Selamat Sejahtera
Y. Bhg. Prof. / Dr / Tuan / Puan / Saudara / Saudari Dengan hormatnya saya diarah merujuk kepada perkara di atas.
2. Dimaklumkan bahawa Panel Auditor Anugerah Keselamatan & Kesihatan Pekerjaan 2024 (AKKP 2024) akan melaksanakan pengauditan pada ketetapan seperti berikut :
Nama PTJ / Auditee : Blok T03, Bangunan UIRL
Tarikh : 16 May 2025 (Jumaat)
Masa : 8.30 pagi hingga selesai
Kaedah Pengauditan : Secara FIZIKAL
Tempat: Bilik Mesyuarat Utama (BMU), Aras 4, Blok T03 dan kawasan Blok T03
3. Sehubungan dengan itu, pihak Y. Brs. Prof. / Saudara dan semua ahli JKKP Blok T03 dijemput hadir semasa sesi pengauditan dijalankan.
4. Segala kerjasama dan keprihatinan pihak Y. Brs. Prof. / Saudara didahului dengan ucapan terima kasih.
p/s:
1) Saudara Azim, mohon untuk tempahan Bilik Mesyuarat Utama (BMU), Aras 4, Blok T03.
2) Saudara Helmi, mohon untuk tempahan makanan.
See more details
•
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
-
PEMBENTANGAN HALA TUJU MAKMAL KALIBRASI IFOG
PEMBENTANGAN HALA TUJU MAKMAL KALIBRASI IFOG
21-05-25 2:30 PM - 5:00 PM
Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
PEMBENTANGAN HALA TUJU MAKMAL KALIBRASI IFOG
Merujuk kepada perkara di atas, dimaklumkan bahawa pihak IFOG diminta untuk membuat satu pembentangan berkaitan hala tuju Makmal Kalibrasi IFOG seperti ketetapan berikut :
Tarikh : 21 Mei 2025 (Rabu) Masa : 2.30 petang Tempat : Aras 4, Bilik Mesyuarat Utama PPMU, Blok T03
Agenda : 1. Aluan Pengarah (Yang Menjalankan Fungsi), Dr. Zaidah Rahmat 2. Pembentangan Hala Tuju Makmal Kalibrasi IFOG 3. Hal-hal berbangkit
Semua dijemput hadir. Kerjasama dan perhatian yang diberikan amat dihargai dan didahului dengan ucapan terima kasih.
See more details
•
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
-
Jemputan : Mesyuarat Management Review Tahun 2025
Jemputan : Mesyuarat Management Review Tahun 2025
27-05-25 9:00 AM - 12:00 PM
Jemputan : Mesyuarat Management Review Tahun 2025
Assalamualaikum wbt
Merujuk kepada perkara diatas, Mesyuarat Management Review Tahun 2025 akan diadakan seperti pada ketetapan berikut:
Tarikh & Hari : 27 Mei 2025 (Selasa)
Masa : 9.00 pagi - 12.00 tengahari
Tempat : Bilik Mesyuarat Utama T03
Semua ahli mesyuarat dijemput hadir. Dikongsikan lik bagi Minit Mesyuarat Management Review Tahun 2024 dan Laporan Perkara Berbangkit untuk tindakan Tuan/ Puan. Link : https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1J62JJMygUsSJgFy9mG2ASSvwBjntg1S8
P/S: Mohon En Redza/ En Azim/ En Helmi untuk menempah Bilik Mesyuarat Utama dan menyediakan keperluan laptop seperti pada tarikh dan masa diatas.
Terima kasih.
See more details
•
|
28
|
29
|
30
|
31
|
|
|
|
|
|
|
|