PhD Students

MAIN SUPERVISOR

No

Name

Status

(Graduated/

Ongoing)

Title

Date

1

Mohd Munir Bin Hj. Baharom

Graduated

2015-2020

Pendidikan Sains Berasaskan Inkuiri  Dengan Perancah Berinstruksi Menerusi Apps Dalam Meningkatkan Kemahiran Proses Sains Pelajar

2015

 

 

2

Azizah Binti Yusof

Notice Submission for Viva 2015 – 2021

Gamification in e-Service Learning To Support Student Behaviour Engagement and Mastery Graduate Attribute

2015

3

Valerie Bukas Anak Marcus

Ongoing

2018 – 2021

Hybrid Service Learning in Authentic Learning Environment for Promote Students Engagement

2018

4

Lim Wan Koon

Ongoing

2018 – 2021

Penguasaan Kemahiran Penulisan Kritis dan Kreatif Bahasa Melayu menerusi Web Interaktif berdasarkan Strategi Pembelajaran Autentik

2018

5

Irene Tiong Yee Ting

Ongoing

2020-2021

Inquiry Based Science Education To Promote Students’ Critical Thinking Metacognition With Interactive Smart Board and Apps

2020

CO-SUPERVISOR

No

Name

Status

(Graduated/

Ongoing)

Title

Date

1

Rohani Binti Abd Wahab

Graduated

2013-2017

Pembelajaran Geometri Tiga Dimensi Melalui Perisian Sketchup Make Bagi Mempertingkatkan Kemahiran Visual Spatial dan Tahap Pemikiran Geometri

2013

2

Mohd Nizam Binti Arshad

Graduated

2013-2018

Strategi Pembelajaran Pembezaan Berfokuskan Metakognitif Bagi Mempertingkatkan Penaakulan Matematik

2013

3

Nor Delyliana Binti Admon

Ongoing

2013 – 2021

Penjanaan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Melalui Strategi Pemikiran Matematik Dalam Persekitaran Luar Bilik Darjah Bagi Topik Kebarangkalian

2013

4

Jacinta Johnny

Graduated

2014-2018

Developing the Questioning for Reasoning Strategy to Elevate Reasoning Skill Among Mathematical High Achievers

2014

5

Zurina Binti Hamid

Ongoing

2014 – 2021

Persekitaran Pembelajaran Autentik Dalam Meningkatkan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) Dalam Pembelajaran Bahasa Melayu Penulisan Menerusi Web

2014

6

Zulhelmi Bin Zulkpli

Viva Correction

2016 – 2021

Pendekatan Infusi Pembelajaran berasaskan Pemikiran Kritis dan Kreatif Matematik

2016