Master students

  1. Wan Nurul Aini Binti Wan Nor Yuhaidi (Malaysia)
    • Keberkesanan model inkuiri-penemuan terbuka pelbagai aras bagi konsep tindak balas kimia
  2. Suziana Binti Yusoff (Malaysia)
    • Pengetahuan dan sikap pelajar terhadap masyarakat rendah karbon dalam kurikulum sains sekolah menengah
  3. Salina Binti Abdullah Sangguro (Malaysia)
    • Visualisasi bagi membantu penguasaan aras mikroskopik
  4. Siti Fairuz Binti Mohd Dalim (Malaysia)
    • Inkuiri terbuka saintifik dalam memperkasakan kursus amali di Universiti Teknologi Malaysia
  5. Rafidatul Binti Suib (Malaysia)
    • Keberkesanan pembelajaran menggunakan modul berasaskan model pembangunan pemikiran saintifik bagi mata pelajaran kimia tingkatan 4
  6. Noorshaqila Binti Abd Karim (Malaysia)
    • Pembelajaran koperatif bagi tajuk jirim dalam mata pelajaran kimia
  7. Mariana Binti Mahmood (Malaysia)
    • Menggalakkan kemahiran berfikir aras tinggi pelajar kimia melalui persekitaran pembelajaran maya
  8. Ruhaida Binti Ab Rahim (Malaysia)
    • Amalan penerapankemahiran insaniah berdasarkan inkuiri terbuka dalam kursus amali di UTM
  9. Shazwani Binti Abu Bakar (Malaysia)
    • Kajian tindakan untuk membangunkan ciri – ciri kreativiti pelajar melalui aktiviti amali inkuiri
  10. Murni Binti Ishak (Malaysia)
    • Pembelajaran kimia menggunakan persekitaran maya
  11. Vinogharri Muniandy (Malaysia)
    • Strategi pengutaraan masalah bagi meningkatkan kemahiran berfikir aras tinggi dalam mata pelajaran kimia
  12. Faridah Binti Md Akhir (Malaysia)
    • Modul pengajaran berasaskan model pendidikan menurut islam dalam mata pelajaran sains
  13. Norhaqikah Binti Mohamad Khalil (Malaysia)
    • Penjanaan anologi kendidi oleh pelajar bagi memahami konsep ikatan kimia
  14. Omelia Binti Ormawi (Malaysia)
    • Pembelaharan berasaskan sekolah terhadap minat dan kemahiran berfikir pelajar
  15. Fauziah (Indonesia)
    • Modul inkuiri terbuka bagi persamaan kimia
  16. Zainab Binti Jelani (Malaysia)
    • Modul pengajaran bersepadu tingkatan dua di sekolah menengah
  17. Kalairani A/P Ravinthiran (Malaysia)
    • Pembangunan dan keberkesanan modul pengajaran konstuktivism-koperatif bagi konsep jisim
  18. Vicki Artika (Indonesia)
    • Ruang pembelajar bagi menyokong perlaksanaan akademia baru di UTM
  19. Rahayu Ezrainie Binti Shuhimi (Malaysia)
    • Inkuiri – visual dalam pembelajaran amali kimia
  20. Nurulasyiqqin Binti Ahmad Shah (Malaysia)
    • Teknik penceritaan bagi meningkatkan kreativiti pelajar
  21. Lavaniya A/P Chelvan (Malaysia)
    • Development of scientific literacy competencies in chemistry education among students hrough problem based learning
  22. Rohaida Binti Ikramullah (Malaysia)
    • Kerangka alternatif konspe asid dan bes dalam kalangan pelajar tingkatan empat
  23. Pua Yoke Ching (Malaysia)
    • Tahap kefahaman perlaksanaan dan cabaran yang dihadapi oleh guru kimia dalam pendidikan STEM bersepadu