Pengkonsepan Pelajar Tingkatan 4 Bagi Tajuk Asid Dan Bes
2
Muhammad Hafidzuddin Bin Misbah
2010
Pengkonsepan Pelajar Tingkatan Empat Bagi Tajuk Ikatan Kimia
3
Noor Aida Binti Sidek
2010
Pengkonsepan Pelajar Tingkatan Empat Bagi Tajuk Elektrolisis
4
Siti Ezainora Binti Kasiran
2010
Pembinaan Modul Celik Mol Bagi Pelajar Tingkatan Empat
5
Rafidatul Binti Shuib
2010
Pembinaan Modul Campuran bagi Tajuk Persamaan Kimia
6
Thiyagu A/L Karupiah
2010
Kesukaran pelajar berlainan aliran terhadap konsep haba
7
Nurafizah Binti Zahari
2010
Kesukaran pelajar menguasai konsep ikatan
8
Khairul Anuar Bin Abdullah
2010
Pembinaan perisian berdasarkan pendekatan inkuiri bagi tajuk fasa bulan
9
Tey Ming Yeow
2010
Pembinaan perisian berdasarkan pendekatan inkuiri bagi tajuk cahaya
10
Mari A/P Ratanavellu
2010
Kerangka alternatif pelajar tingkatan empat terhadap konsep rantai makanan
2006-2007
11
Rosnita Binti Mohamad Zin
2006
Kerangka alternatif Pelajar Tingkatan Empat Dalam Topik Asid dan Bes
12
Rukiah Binti Mohamed Ibrahim
2006
Kerangka Alternatif Pelajar Tingkatan Empat Bagi Tajuk Tindak Balas Kimia
13
Nurulshafiza Binti Hashim
2006
Kerangka Alternatif Pelajar Tingkatan Empat Bagi Tajuk Cahaya
14
Nur Hafizah Binti Mohamed
2006
Kerangka Alternatif Pelajar Bagi Konsep Jirim
15
Norazlin Binti Hamid
2006
Kerangka alternatif pelajar tingkatan empat bagi tajuk garam
16
Intan Norinawaty Binti Mohd Nor
2006
Kerangka alternatif pelajar tingkatan empat bagi konsep keseimbangan
2005-2006
17
Mohamad Fazrul Rizman bin Bashri
2005
Pembinaan perisian pembelajaran berbantukan komputer bertajuk ‘Water Treatment’ bagi mata pelajaran Kejuruteraan Awam Tingkatan 5
18
Nordiana binti Ghazali
2005
Pembinaan dan keberkesanan perisian pembelajaran berbantukan komputer bagi tajuk ‘Traffic Sign’
19
Norfatimah binti A. Ghani
2005
Masalah Pembelajaran Matematik dalam Bahasa Inggeris di Kalangan Pelajar Tingkatan 2 Sekolah Menengah Kebangsaan Batu 34, Pontian
20
Nor Zarina Binti Karim
2005
21
Mohd. Shahrir Bin Mustapha
2005
Kefahaman dan Amalan Pengajaran Secara Kontekstual Dalam Kalangan Guru
22
Mohd Fikri Bin Rusni
2005
Keberkesanan Pembelajaran Perubahan Konsep Berteraskan Inkuiri bagi tajuk Cahaya untuk Sekolah
23
Che Mohd Saribuwan Bin Che Mat
2005
Kemahiran penyelesaian masalah bagi menyelesaikan permasalahan tajuk matriks mengikut aras kemahiran berfikir secara kritis dan kreatif
24
Normunirah Binti Abd Mubing
2005
Diagnosis pelajar tingkatan empat terhadap konsep pecahan
25
Hema Malathi A/P Ganesh
2005
Kajian mengenai tahap kemahiran berfikir secara kritis dan kreatif di kalangan pelajar tingkatan 4 dalam topik persamaan kuadratik dan panduan untuk guru matematik
Academic Staff Personal Site
“The best way to have a good idea is to have a lot of ideas”