SOAL SELIDIK KEPUASAN PELANGGAN PEJABAT PENDAFTAR 2017

Assalamualaikum W.b.t dan Salam Sejahtera,

Pelanggan yang dihormati,

Dalam meningkatkan komitmen kami terhadap penambahbaikan kualiti perkhidmatan yang berterusan, pihak kami sangat menghargai maklumbalas daripada tuan/puan.

Pengurusan Pejabat Pendaftar berterima kasih sekiranya tuan/puan dapat melapangkan masa dengan menjawab soal selidik yang diberikan seperti link di bawah. 

Maklumbalas daripada tuan/puan adalah sulit dan terima kasih kerana membantu dalam meningkatkan kualiti perkhidmatan kami.

Bahagian Pengurusan Organisasi / Organisational Management Division,
Pejabat Pendaftar / Office of the Registrar,
Universiti Teknologi Malaysia,
81310 Johor Bahru, Johor.


Office:07-5530145  I  Fax: 07-5545755

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *