SOAL SELIDIK KEPUASAN PELANGGAN PEJABAT BENDAHARI 2016

Assalammualaikum W.R.T & Salam 1 Malaysia.

 
YBhg. Prof. / Dr. / Saudara, 
 
 
Pelanggan yang dihormati, 
 
 
Pejabat Bendahari adalah di dalam usaha meningkatkan mutu perkhidmatan, ke arah penyampaian perkhidmatan berprestasi tinggi. Oleh itu, pihak kami sedang mendapatkan maklum balas dari pelanggan yang dihormati. Pandangan dan komen yang dikongsikan amatlah berharga dalam memastikan kelangsungan usaha ini. 
 
 
Pengurusan Pejabat Bendahari amat berterima kasih dan berharap Tuan / Puan dapat meluangkan sedikit masa dalam menjawab soal selidik yang telah disediakan di pautan di bawah.
 
 
Klik pautan berikut untuk menjawab:
 
 
Sekian, terima kasih. 😊😊😊😊
 
 

 
 
AZLIANA BINTI MOHD AZLAN
Assistant Bursar
Corporate Communication Unit
The Bursary
Universiti Teknologi Malaysia
81310 Skudai
Johor Darul Ta’zim
Tel No.: 07 – 55 30168
Email: azliana@utm.my
 
 
Simplicity breeds clarity. – Steve Jobs

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *